Nie ma znaczenia, czy prowadzisz firmę tworzącą strony internetowe czy zajmujesz się produkcją koszulek. W każdej branży musisz rozmawiać z klientami, by budować relacje i zamykać sprzedaż. Dlatego ważne jest, by twoje biuro miało kącik dla klienta. Jest to przestrzeń, w której pracownik może usiąść z klientem, porozmawiać, wyjaśnić wątpliwości i wreszcie podpisać umowę.
Przestrzeń do spotkań z klientami najlepiej wyposażyć w krzesła o finezyjnym kształcie. Niech wyglądają na designerskie i nowoczesne, a nie standardowe, jakich spodziewa się klient. Świetnie sprawdzi się mały stolik kawowy, no i oczywiście sama kawa. Nie chodzi bowiem o formalny nastrój, lecz stworzenie warunków, w których klient poczuje się swobodnie i bezpiecznie.
Dobrym pomysłem jest wybór krzesła, którego kształt wymusza siedzenie w dosyć swobodnej, prawie półleżącej pozycji. To niejako zmusza klienta do porzucenia sztywnego tonu i zachęca go do naturalnej rozmowy z przedstawicielem firmy.